Alcune foto che ho fatto con la mia machine fotografica con pellicola e la mia macchina foto usa e getta. Pellicola è molto caro essere sviluppato in un negozio. Ma, non ho rimpianti perché mi piace come le foto sono sviluppate. Le foto sono di Sorrento, Il Duomo di Firenze (mi piace molto questo duomo!), La Certosa di Firenze, e Settignano. Sono felice che la mia amica Lia ha detto a me i negozi che sviluppano le pellicole. Anche, per la mia prima volta, ho preso le foto che sono doppia esposizione. Io di sicuro comprare di più pellicole, ma io aspetterò per sviluppare le mie rotoli bianco e nero.
First off, developing film here is costly, but it is all so worth it. I’m glad my friend Lia shared with me the places she looked up to get her film developed. So here are some pictures I took using my Canon SLR and a Kodak disposable during the first two weeks of my study abroad experience! I even tried out some double exposure, to be honest I never understood how it worked for the longest time. Hey, it’s better late than never right? The photos are of my view from the B&B I stayed at in Sorrento, the Duomo of Florence- which I absolutely love, La Certosa (a monastery outside of Florence) and Settignano.
Anyways, I am definitely going to buy more rolls of film and I will wait to develop my black and white rolls myself when I’m back home.
xx Julia
P.S. I’m sorry if there’s a ton of grammar mistakes, also, hi Mom & Dad!
All photos on this site belong to me unless otherwise stated.